Detail nabídky pracovního místa

Pro našeho klienta, výrobní společnost na Novojičínsku, hledáme vhodné kandidáty na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ!

NÁPLŇ PRÁCE:

- obecné činnosti:

  • organizace každodenních rutinních činností a jejich načasování
  • zpracování pravidelných účetních výkazů pro firmy na čtvrtletním základě
  • příprava reportovacích balíčků pro čtvrtletní skupinové audity
  • podpora podnikového požadavku na podávání zpráv ad hoc
  • definování účetních postupů a metodiky podle právních požadavků a na základě obchodních změn

- specifické činnosti: 

 

 

  • vedení metodiky vedení účetnictví v souladu se standardy CZ GAAP a IFRS, odpovědnost za dodržování IFRS a CZ GAAP v souladu s českými právními předpisy
  • vedení účetní metodiky zavedené a provozované podle účetních pravidel definovaných společností v Číně a na Tchaj-wanu.
  • příprava účetní závěrky, přílohy k účetní závěrce, výroční zpráva, zpráva o vztazích mezi společnostmi
  • finanční měsíční výkaznictví - CSU, ČNB
  • vedení zavedené metodiky účetnictví
  • záloha na daňová přiznání (daň z příjmů právnických osob, DPH, silniční daň, daň z nemovitostí)
  • organizace a odpovědnost za měsíční a roční závěrečné činnosti
  • kontakt pro auditory a daňové úřady, řešení auditních problémů s auditory
  • převod cenové kalkulace v souladu s pokyny skupiny
  • vedení relevantní části IT systému (uživatel FI SAP-key) v přesném stavu
  • faktury související s vydáváním služeb - fakturace a přefakturace
  • podpora informací pro účely rozpočtování a controllingu
  • zúčtování a archivace všech účetních dokladů (faktury, vlastní provize, drobná hotovost, bankovní výpisy, cestovní výdaje)
  • zaúčtování stálých aktiv, zodpovědné za akvizice / vyřazení účtování
  • hotovostní zpracování, první nebo druhé schválení, komunikace s bankou
  • podpora finančního obchodního partnera
  • poskytování všech dalších souvisejících úkolů zadaných finančním manažerem
  • zajištění souladu činností se zdravotními a bezpečnostními pokyny a procesem kvality ve společnosti

POŽADAVKY:

 

  • SŠ vzdělání - zkoušky ACCA (2. ročníky) nebo české ekvivalentní vzdělání - ISÚ; znalosti IFRS
  • 3 roky zkušeností s provozováním celé účetní činnosti a celkovou odpovědností za účetní a daňovou oblast společnosti
  • angličtina na komunikativní úrovni (denní komunikace v angličtině)
  • schopnost práce s detaily, pečlivost, analytické a hodnotící dovednosti, datově orientovaný racionální, svědomitý, perzistentní, odchozí, týmově orientovaný, orientovaný na výsledky, schopnost řízení času.
  • práce s PC - Excel (pokročilý uživatel), Word, MS Office - celkově
  • znalost SAPu podmínkou
  • řidičský průkaz

 

NABÍDKA:

 

  • zajímavá práce v Kopřivnici
  • nástup ihned do kmenového stavu společnosti
  • roční bonus až do výše 10 % roční mzdy
  • příspěvek na stravování ve výši 55 %
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 3 % měsíčního platu (ihned po nástupu)
  • 25 dnů dovolené
  • cafeterie v hodnotě 2 400/rok
  • věrnostní benefit v hodnotě 5 000 Kč za každých 5 let se společností
  • zkrácená pracovní doba (37, 5 hodiny týdně)
  • káva/čaj na pracovišti

 

 

V případě zájmu o pozici nám zašlete Váš životopis prostřednictvím odpovědi na inzerát.

Neváhejte nás kontaktovat také na e-mailu či telefonicky a rádi zodpovíme veškeré dotazy: vilma.spinarova@comacjobs.cz, +420 704 72 44 44.


 

Špinarová Vilma Konzultant

Telefon: 704 72 44 44

Využijte náš kontaktní formulář a dejte nám o sobě vědět, že máte o tuto práci zájem. Po odeslání formuláře budete v nejbližší době kontaktováni konzultantem uvedeným vedle formuláře.

Pokud nechcete čekat, můžete našeho konzultanta kontaktovat přímo vy na telefonním čísle uvedeným pod jménem konzultanta.