Detail nabídky pracovního místa

Referentka Back Office pro německé zákazníky

Jsi komunikativní a vkolektivu výrazná osobnost? Máš perfektní organizační schopnosti a dělá Ti radost dojednávat nejrůznější záležitosti? Domluvíš se německy písemnou i ústní formou?

Pokud jsi třikrát odpověděla ano, pak neváhej a ozvi se!

Máš jedinečnou příležitost dostat se do týmu Back Office vsilné české výrobní společnosti, která zaměstnává téměř 500 zaměstnanců a využívá nejmodernější technologie.

Tobě, nové posile zákaznického servisu bychom mohli nabídnout:

  • Fixní mzdové ohodnocení dle úrovně Tvých znalostí němčiny
  • Další pohyblivou složku mzdy, dle Tvých výsledků
  • Kvartální a roční odměny
  • Mimořádné a výkonnostní odměny

Kromě finančního ohodnocení Tě čeká:

  • Krásné a moderní pracovní prostředí sodpočinkovými koutky
  • Přátelský a vstřícný kolektiv
  • Zkrácená pracovní doba 7,5 hod (denně 8-16)
  • Delší dovolenou 22 dní
  • Jazykové kurzy a odborné vzdělávání
  • Dotované závodní stravování a občerstvení
  • Příspěvky na finanční poradenství a penzijní připojištění
  • Spousta zábavy na firemních akcích a teambuildingy

 

Tvojí pracovní náplní bude:

  • Denní komunikace se zákazníky
  • Zajištění průchodu zakázky společností a její správa vsystému
  • Komunikace napříč odděleními společnosti
  • Příprava kalkulací, nabídek a objednávek

 

Myslíš, že by tě taková práce bavila? Pak už se těšíme na Tvůj profil!

Kodytková Anežka Konzultant

Telefon: +420 601 188 107

Využijte náš kontaktní formulář a dejte nám o sobě vědět, že máte o tuto práci zájem. Po odeslání formuláře budete v nejbližší době kontaktováni konzultantem uvedeným vedle formuláře.

Pokud nechcete čekat, můžete našeho konzultanta kontaktovat přímo vy na telefonním čísle uvedeným pod jménem konzultanta.