Odpovědět na nabídku

Specialista zákaznického servisu

Bez problému zvládáš komunikaci v němčině? Jsi komunikativní a nedělá ti problém přebírat a zpracovávat požadavky zákazníků? Pak hledáme právě tebe!

 

Co bude tvou pracovní náplní?

  • Komunikace se zákazníkem, a to jak telefonicky, tak mailem.
  • Zodpovědnost za přidělené portfolio zákazníků, zajišťování jejich spokojenosti.
  • Evidence a vyřizování zakázek.
  • Příprava smluv, cenových nabídek a dalších písemných podkladů.
  • Komunikace s kolegy napříč firmou, dohled nad vyřizováním zákaznických požadavků.

 

Jak by měl vypadat „náš“ člověk?

  • Šprechtí very gut!
  • Nebojí se osobní ani mailové komunikace.
  • Vystupuje reprezentativně, umí být zdvořilý, má prozákaznický přístup.
  • Ovládá Excel.

 

Co bude Vaší odměnou?

  • Motivující finanční ohodnocení, odměny za pracovní výsledky.
  • Dovolená navíc.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Příspěvek na sportovní a zdravotní aktivity.
  • Dotované závodní stravování.
  • Podpora vzdělávání.
  • Zkrácená pracovní doba.
  • Příspěvky na volání, finanční poradenství, narození dítěte a další.
  • Množství firemních akcí.

místo