• Mzda:
    dle dohody
  • Úvazek:
    Plný úvazek
  • Vloženo:
    před 6 dny
  • Kategorie:
    Logistika
  • Datum ukončení:
    15. 11. 2019

Pro našeho velmi významného klienta, výrobní společnost sídlící na Novojičínsku, hledáme vhodného kandidáta na pracovní pozici Referent zákaznického servisu !

Co Vás čeká?

  • Zajištění zákaznického servisu (plné zajištění dodávek zboží zákazníkovi dle jeho potřeb)
  • Plánování zásob finálních výrobků v požadovaných limitech
  • Zodpovědnost za logistické plány v souladu s požadavky zákazníků
  • Správa zákaznických portálů
  • Práce v MRP systému SAP
  • Plnění stanovených firemních logistických cílů a ukazatelů
  • Včasná eskalace procesních nesrovnalostí dle stanovené odpovědnost

Jak vypadá profil vhodného kandidáta?

  • Musí mít SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikace v anglickém jazyce pro něj není problém
  • Disponuje zkušenostmi s plánováním výroby
  • Umí skvěle pracovat na počítači (MS Office, MS Outlook, SAP výhodou)
  • Má analytické, organizační, silné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Je odolný vůči stresu a schopný pracovat v týmu

Co můžete za dobře odvedenou práci očekávat?

  • Pružnou pracovní dobu (fix 8:30 – 13:30)
  • 25 dní dovolené
  • 2 dny za rok Sick Days
  • Příspěvek na dopravu, možnost startovacího ubytování
  • Příspěvek na stravování
  • Cafeterie Benefit Plus
  • Variabilní bonusový systém
  • Možnost jazykového a odborného vzdělávání
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost podílet se na vývoji moderních produktů

místo