fbpx

Začátky v Comac Jobs. Rok 2012.

Do Comacu jsem přišla v září 2012 a víceméně jsem se nechala „zlákat“ nabídkou Davida a Martina, se kterými jsem spolupracovala v bývalé společnosti.
Zde jsem dostala na starost nábory dělnických pozic, což byla pro mě příjemná změna. Byli jsme malí, takže jsme „všichni dělali všechno“, já dohlížela na ostatní konzultanty, nastavovala jsem procesy náboru/spolupráce s klienty/servis pro přidělené, zaškolovaly nováčky.

Na konci roku 2014 jsem odešla na mateřskou a s Comacem spolupracovala na dálku – dělala jsem hlavně controling administrativních procesů. Cca po roce přibylo zaškolování nováčků, později i mentoring.

Na fulltime jsem se vrátila na začátku roku 2020 na svou „domovskou“ pobočku v Ostravě, kde jsem měla zastat funkci teamleadra avšak vlivem událostí kolem Covidu jsem se vrátila k práci konzultanta a k náborům, u které jsem víceméně zůstala dodnes. V červnu 2020 jsem zaskočila do Kovony, abych zastoupila nemocnou kolegyni v Českém Těšíně jsem už zůstala, od července jsme tam znovu otevřeli pobočku. V tuto chvíli „mám kumulovanou“ pozici –  dělám práci konzultanta (nábory, servis přiděleným klientům) + práci ředitele pobočky (dohled nad projekty v rámci celého regionu). V práci se fakt neudím, ale tu dynamiku naší práce mám ráda 😉

Myslím si, že jde za námi (jako celou pobočkou) vidět kus práce, kdy jsem během několika měsíců z cca 30 přidělených vyrostli na 200, servisujeme klienty v Těšíně, Třinci, Hnojníku, Frýdlantu nad Ostravicí a v Karviné.

 

1.Jak dlouho pracujete v COMACu a proč jste se rozhodli pracovat právě tady

V Comacu jsem od září 2012 a těch důvodů proč právě Comac bylo více… Comac byl v té době malá lokální agentura, která chtěla v regionu expandovat a vybudovat si dobré jméno. Nabídka „být u toho“ byla výzva, která se nedala odmítnout.

Přicházela jsem z nadnárodního korporátu a práce v „malé české firmě“ byla velkou změnou. Rozvíjení spolupráce s klienty, nastavování procesů, zaškolování nových kolegů a možnost říct svůj názor na věc bylo to, co mě lákalo. Vážím si důvěry, kterou mi majitelé dali, i když mé předchozí zkušenosti nebyly velké.

Lenka

2.Co byla zatím vaše největší výzva v rámci práce v COMAC

Výzvy přicházejí každý den, ale ta zatím největší byla „znovu otevření“ pobočky v Českém Těšíně a  vybudování silného týmu, který přinese Comacu zisk.

3.Váš dosavadní největší úspěch v COMAC

200 přidělených zaměstnanců, 11 firem, se kterými spolupracujeme v rámci pobočky, ziskovost pobočky a hlavně tým lidí, kteří táhnou za jeden provaz. V rámci pobočky jsme obnovili a rozšířili spolupráci s firmami, se kterými jsme již v minulosti spolupracovali a také se nám podařilo navázat spolupráci s novými klienty – např. Walmark, Vesuvius, Steeltec. Samozřejmě není to jen má zásluha, je to úspěch celého týmu těšínské pobočky a jsem ráda, že jsem jeho součástí.

4.Kdybyste se měla znovu představit vašim podřízeným – co byste o sobě řekli?

Věřím, že nejsem „fosilie“ Comacu a své zkušenosti využívám ve prospěch všech. Pokud je to v mých silách, vždy jsem ochotná poradit, pomoct. Jsem ráda za jakýkoliv podmět/nápad a svou práci dělám „srdcem“.

5.Co je vaše PROČ?

V profesním i osobním životě se vždycky snažím hledat JAK a příliš se nezaobírat tím PROČ. Samozřejmě je to v symbióze a je potřeba znát důvody, abys mohl hledat způsoby. Na druhou stranu v naší práci nelze dlouho přešlapovat na místě a je potřeba vymýšlet stále nové a nové způsoby, takže nad „proč“ většinou dlouho nepřemýšlím.

6.Manažer vs leader – jak se vidíte?

Vzhledem k povaze mé práce se vidím jako leader, který si zakládá na vztazích a důvěře v týmu. Jsem jeho součástí a nebojím se zabrat, když je potřeba. Snažím se být otevřená všem nápadům a respektovat individuální schopnosti a dovednosti každého. Po více než 10 letech praxe mám svým kolegům co předat, ale spousty věcí se neustále učím já od nich a děkuji za to. Naše práce je hodně dynamická a někdy docela náročná, ale pokud máš kolem sebe tým lidí, na které se můžeš spolehnout, tak jde všechno jednodušeji.

7.Využíváte při své práci určitou filozofii práce?

„Zdravý selský rozum“ – ten využívám při své práci každý den.

8.A jaké výzvy vás čekají v nejbližší době?

Jak už jsem zmínila, výzvy přicházejí každý den. Jmenovat jednu konkrétní…?

Chci dále pracovat na rozšíření těšínské pobočky, maximálně využít potenciál u stávajících klientů, rozvíjet spolupráci s novými klienty a stát se silným hráčem v oblasti agenturního zaměstnávání v Českém Těšíně a okolí.